; ;
23 oct. 2015

De ce „Be Happy”?

23 oct. 2015

ART a luat nastere avand la baza o expertiza de peste 20 de ani atat in industria petrolului cat si in domeniile Turism si HoReCa. In consecinta, elementul de inovatie al grupului ART reprezinta imbinarea ofertei de combustibili de calitate, cu preparate culinare proprii si o arhitectura calda si primitoare.

Brand-ul ART a fost conceput de fondatori, cu suportul companiei londoneze de proiectare Minale & Tattersfield. Fondatorii Marcello Minale si Brian Tattersfield sunt printre cei mai recunoscuti designeri de statii de carburant din lume.

Construita in jurul sloganului “Be Happy!”, marca ART, ia in considerare amplasarea benzinariilor in zone de tranzit si noduri de transport, unde pe langa carburanti si bunuri de uz imediat, necesitatile primordiale ale clientilor sunt hrana sanatoasa si refacerea capabilitatii de a conduce in siguranta.

Arhitectura statiilor de carburant ART a castigat Best Design Award in 2010, decernat de Moscow Oil Association.

Culorile reprezentative companiei sunt vii, pastelate, iar atmosfera benzinariilor este primitoare.

“Be Happy!” inglobeaza atitudinea generala de nonconformism. ART imbina comercializarea carburantilor cu industria retail si cea alimentara, sustinand in paralel magazinele si cafenelele ART.

In prezent, ART Petrol comercializeaza produse petroliere conforme cu cele mai inalte standarde de calitate in domeniu. Benzina si motorina poarta marca Rompetrol, iar gazul petrolier lichefiat este achizitionat de la compania Callatis Gas.

Lasa un comentariu
Mai multe postari
Comentarii
Comentarii